#suportclientinonstop, noul serviciu Flanco pe care l-am testat zilele trecute

Sunt consumator de internet de foarte mult timp și obișnuiesc să fac doar cumpărături online din 2 motive mari și late: 1-pentru că e mult mai comod să stai acasă și să-ți adaugi produsele în coș cu un simplu click și 2-pentru că de cele mai multe ori, atunci când am vrut să cumpăr ceva, online am găsit prețuri mai mici decât în magazinele fizice. Și cum în ziua de astăzi exista plata cu cardul și firme de curierat rapid, de ce să nu profităm?

La supermarket merg doar pentru a-mi cumpăra de mâncare, în rest, tot ceea ce am nevoie, fie că e vorba de haine, încălțăminte, electrocasnice sau gadget-uri, îmi comand online. Nu pot să spun că am un magazin preferat, de regulă, cumpăr de acolo unde găsesc cel mai bun preț. Astăzi însă, am aflat că #Flanco vine cu ceva nou, un sistem implementat pentru a face comunicarea mai ușoară și clienții mai mulțumiți, și anume #suportclientinonstop.

Ce înseamnă asta și cu ce mă ajută pe mine, ca și cumpărător?

Păi, în primul rând pot cumpăra cu încredere la acest magazin, știind mi se oferă asistență indiferent de ora la care sun. Prin urmare, dacă mă pun în pat să dorm și mă frământă întrebarea „oare îmi ajunge mâine comanda?”, pot frumușel să întind mâna, să iau telefonul și apoi să apelez unul dintre cele 2 numere pe care le am la dispoziție-037.447.71.00 sau 021.203.81.70-sunând pentru a cere informații, chit că este ora 12 noaptea sau 3 dimineața. Dacă pot, de ce să nu o fac, nu-i așa? Astfel îmi satisfac curiozitatea și pot să dorm liniștit.

Spre deosebire de alte magazine din aceeași nișă, Flanco oferă suport non stop și promite să preia apelurile telefonice în maximum 40 de secunde. Altfel spus, de azi înainte, poți suna ori de câte ori ai vreo nelămurire, iar eu îți garantez că n-o să te înjure nimeni! Operatorii de la call center sunt extrem de bine instruiți și încearcă tot timpul să-ți ofere soluții și răspunsuri la toate întrebările pe care le ai, indiferent de oră!

Ca să mă conving că nu sunt doar vorbe, am inițiat un apel către numărul 021.203.81.70 pentru a întreba când îmi ajunge un produs pe care îl am în wish-list în cazul în care plasez comanda online astăzi. Domnul amabil mi-a răspuns în câteva secunde, mi-a oferit detalii legate de curiozitatea mea, iar eu am fost foarte încântat de răspuns. Simplu, rapid și la obiect, așa cred că ar trebui să se desfășoare orice apel către orice magazin online, nu contează din ce domeniu!

Felicitări, Flanco, sper să fiți în continuare la fel de prompți și eficienți în ceea ce privește relația magazin-client! Cu siguranță lumea va fi încântată să vadă că oferiți suport online non stop și răspuns în doar 40 de secunde! Bravo!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *